pondelok 9. novembra 2009

Stránka na Wikipédií

Tvorba stránky na Wikipédií

Vo vzdelávaní pre učiteľov informatiky projektu DVUi, nám bola zadaná úloha vytvoriť, alebo upraviť stránku o škole, kde učíme na stránkach slovenskej Wikipédie a napísať o tom blog. Takže o tom je tento článok.
Keďže na Wikipédií naša škola ešte stránku nemala, musel som vytvoriť novú. Zaregistroval som sa a po určitej námahe sa mi stránku aj podarilo vytvoriť a zaradiť do kategórie „Stredné školy na Slovensku“ - viď http://sk.wikipedia.org/wiki/Stredn%C3%A1_odborn%C3%A1_%C5%A1kola_P%C3%BAchov .
Pri tvorbe stránky som sa inšpiroval už uverejnenými stránkami stredných škôl na Wikipédií a to SOŠ Andyho Warhola Medzilaborce a SOŠ drevárskej Krasno nad Kysucou. Stránka je jednoduchá, obsah je stručný, ten som si pre istotu dal schváliť vedením našej školy.
Pri tvorbe stránky som sa trochu naučil pracovať so stránkami Wikipédie a myslím že Wikipédiu budem využívať – doposiaľ som tak nerobil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára