utorok 20. októbra 2009

Komentáre k blogom


Tebto príspevok je súčasť vypracovania zadania W3 - blogy vzdelávania DVUI. V tomto zadaní sme mali napísať komentáre k trom blogom našich kolegov vo vzdelávaní.
V prvom komentári http://ivetasur.blogspot.com/som reagoval na príspevok, v ktorom sa kolegyňa "zapotila" pri inštalácií UBUNTU, aby mohla vyskúšať Open Office. Poradil som verzie Open Office pre Windows, prípadne MacOS.
V druhých dvoch komentároch som reagoval na dva veľmi podobné príspevky http://benkova.blogspot.com/ a http://skolajefajn.blogspot.com/, v ktorých sa konštatuje, že okrem vyučovania v škole a vzdelávania sa, máme kopec ďaľších povinností - hlavne v rodine. Takže aj toto "blogovanie" v praxi asi nevyužijem. Na vymýšľanie a písanie príspevkov do blogov jednoducho nemám čas.

3 komentáre:

  1. Asi mate pravdu. Svedcia o tom aj casy pridanych prispevkov. To potom mame podavat skvely vykon v praci. Palo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to tak času taaaak strašne málo a práce taaaak strašne veľa. A zarazím sa vtedy , keď mi sa dcéra opýta: Zase si pri počítači, to Ti v práci nestačilo?....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Chcel by som poďakovať spoločnosti Lapo Micro Finance za poskytnutie pôžičky. Niekoľkokrát som bol oklamaný, keď som sa pokúšal získať pôžičku, kým som nenatrafil na spoločnosť Lapo Micro Finance, ktorá mi poskytla pôžičku v hodnote 23 000 dolárov na starostlivosť o moje choré dieťa. Ak dnes potrebujete skutočného veriteľa, kontaktujte Lapo a nenechajte sa zmiasť. Kontaktný e -mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdpovedaťOdstrániť